Malin

En blogg om mig

090906

Publicerad 2009-09-06 16:09:52 i allmänt,

Hejsan!
Solen skiner i Tömte nu, underbart. Har knappt sett solen på flera veckor!

Sista dagen i Tömte nu, och jag gör ingenting, som vanligt. Men vi åker vid sju, ska försöka komma iväg tidigare, Top Model 12 börjar sju. Så om vi åker halv, blir det perfekt!

Skola imorgon, plus träning, vi hoppas på längd såklart! På onsdag åker jag hem till pappa och sover på torsdag. Sen blir det småtteavslutning på onsdag, skolfoto på torsdag (hjälp...) och sen händer väl inte så mycket mer under veckan, inte något inplanerat iallafall!


Detta är nog en av världens snyggaste bilder. Jag och Marcus på Köla-slaget ifjol!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-09-06 20:39:06

Haft en bra helg? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela