Malin

En blogg om mig

090904

Publicerad 2009-09-04 14:24:50 i ,

Varför måste det regna! Åh, blir galen på regnet snart verkligen!
Så, dagens lilla utbrott var detdär! Och jag gör utropstecken hela tiden med märker jag..

Idag på skolan var det rätt slappt. Kollade stavning, läsförståelse och ordkunskap på svenskan, det gick som det gick. Sen på idrotten gick vi igenom reglerna för "Stratego", jag orkar inte förklara, men man har kort och så är vissa bättre som tar andra. Lite som "Sten, sax, påse" faktiskt. Jaja, sen lunch och sist engelska. Så det var rätt slappt och sådär, slutade 13.10.

Sen åker jag till pappa, kommer hem på söndag. Får se vad vi ska göra där. Jag vet inte riktigt, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela