Malin

En blogg om mig

090903

Publicerad 2009-09-03 19:12:09 i allmänt,

Hejsan!

Har inte skrivit något idag, men jag har varit kind of busy faktiskt!

Skolan har gått bra, började åtta med Vokal-Ensemble, det var riktigt kul faktiskt! Vi gjorde flera flera flera uppsjungningsövningar, sen kanon och sådär! Sen har dagen rullat på, hade två timmars hål innan kören, men det spenderade jag nere i Pentryt med andra musikestetare, så kul har dagen varit!

Nu sitter jag och funderar över någon låt till Vokal-Ensemblen. Gavin DeGraw - Chariot? Vad tror ni om den? Jag gillar den, men vet inte riktigt. Ska vara med Therese, så hon ska kompa mig på en låt, och jag ska kompa henne på en låt, som vi väljer själva då! Mycket kul faktiskt. Men kom gärna med förslag, är öppen för det mesta!

Har varit med mamma hos mormor och morfar, fast morfar åkte iväg på bingo! Men satt och pratade med dom om skolan, svinis och massa annat! Jag älskar mon mormor och morfar, dom är så underbara. Fick fika också, satt inte helt fel! Haha, skippade träningen idag. Men det regnar ju bara ändå, och någongång får man skippa träningen, hihi!

Men nu ska jag leta vidare efter låtar! HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela