Malin

En blogg om mig

090902

Publicerad 2009-09-02 12:45:45 i allmänt,

Det blev ingen uppdatering igår efter cyklingen. Jag var helt död verkligen! Låg i soffan hela dagen faktiskt. Men jag tog mig igenom de 6.7milen utav cykling på 5timmar och 10minuter! Så jag är nöjd. Jag hade ju satsat på 10timmar, och jag kom runt på halva den tiden! Är mest nöjd för att jag orkade cykla runt! Haha.

Men nu har jag hämtat mina gråa converse, vi ska spraya såntdär medel (mamma sa det för fem sekunder sen och jag har redan glömt) innan jag kan använda dom, eller innan jag VILL använda dom. Vill inte att dom ska förstöras redan direkt.

Men ja, träning sen vid fyra, halv sex är det småttebarnsträning som jag ska hjälpa till med. Kulkul, Evelina ska också vara med, så då blir det extra roligt! Hihi.

Lyssnar på Coldplay - Death and all his friend, jag älskar den låten. Så himmelskt bra.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela