Malin

En blogg om mig

tre älgar..

Publicerad 2009-10-31 15:35:48 i allmänt,

..sprang nyss över ett hjale här i buschen! Dom förstörde en koinhängnad, så nu kan korna rumma också, tror jag. Men det är inget som jag tänker ta i mina egna händer, för då får jag en stöt!
Det var två kor med en kalv tror vi. Men jag satt vid bordet och gjorde läxorna och tänkte 'nu ska jag se om man ser kossorna' Det gjorde jag inte, utan jag ser en älg, varpå jag skriker 'EN ÄLG', sen kommer nästa och ytterligare en. Jag och Jonna har samma tanke, vilet är att springa ut på altanen och kolla. Haha, det blir en kamp om vem som kommer först. Haha

Men det var lite kul ändå. Inte så ofta det kommer älgar i kohagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela