Malin

En blogg om mig

donkey kong country 3 (dixie kongs double trouble)

Publicerad 2009-10-31 11:41:34 i malin tipsar,

Jonna (och jag lite) har varvat det spelet nu. Super Nintendo för alltid säger jag bara! Jag gjorde ju ett inlägg om spelet för två veckor sen eller något.

Nu är det såhär, jag och Jonna ska köpa ettan och tvåan också. Vi har kikat runt på blocket och hittat lite fint. Så det ska vi köpa, vi gillart! Vi måste ju ha något annat spel att varva medans vi är hos pappa, Jonna spelar Lejonkungen just nu.
Vi ska även kika runt om det finns något eller några fler roliga spela som vi kan köpa.

Men först och främst blir det Donkey Kong Country 1 och 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela