Malin

En blogg om mig

degistive och daim...

Publicerad 2009-10-30 19:34:38 i allmänt,

..marabou choklad alltså! Jonna och jag delar, så vi får 100g var av varje. Så gott är det. Vi försökte hitta Non Stop, men det fanns inte. Men de andra duger mer än bra. Hehe

Nu sitter jag och spelar Café World, skräll. Eller inte, men det funkar inte på mammas dator, så jag har chansen, varannan helg, att sitta och nörda det här hemma hos pappa när vi har med Jonna's dator hit. Underbart är det. Så det sitter jag och nördar.

Men Jonna och pappa ser på Postkoden, sen blir det Idol dårå. Men jag har två saker på 'spisen' i spelet, så jag ska fxa dom innan, sen går jag också till tv'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela