Malin

En blogg om mig

091030

Publicerad 2009-10-30 15:40:03 i allmänt,

Hej.

Idag har jag finfina kläder på mig. Leggins plus Centralshow-styrelse-tröjan. I love it.

Ska till pappa sen, han skulle komma någongång mellan fyra och fem. Så jag brode egentligen packa lite. Men jag kommer väl inte ha med mig så mycket. Lite mer kläder bara. Kommer ju ändå hem på söndag.

Och jag måste skriva klart min låtanalys, men jag har helgen på mig. Jag ska göra några uppgifter i ordkunskapen, men jag har ju helgen på mig. Jag ska skriva färdigt bokrescensionen (som jag inte ver hur man stavar till men det såg snyggt ut sådär, så vi kör på det), men jag har ju hela helgen på mig. Hur kommer det låta på söndag undrar ni? Jo, något i stil med detta:
fan, Fan, FAn, FAN! Jag måste göra BOKRESCENCIONEN, LÅTANALYSEN OCH UPPGIFTER! FANFANFANFANFANFAN!
Och då har jag ju haft hela helgen på mig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela