Malin

En blogg om mig

091029

Publicerad 2009-10-29 10:09:24 i allmänt,

vetni? Idag är det tre månader kvar tills jag blir 17! Haha, jag var bara tvungen att påpeka detta.

Idag tror jag det är träning, när vet jag inte. Hoppas på en träning inomhus klockan halv åtta till nio! Orkar inte träna tidigare, för såfall är det ute typ två.

På RITZ igår var det Max, och det var sjuuuukt bra. Gabriella, Hannes och Eva gjorde honom sällskap.Gabriella på fiol, hon spelade sjukt bra, har inte hört henne innan. Men det var underbart. Hannes spelade på låda (det heter något annat men jag vet inte vad!) och då blev det gött gung iallafall. Eva sjöng på en låt, oxch hon sjunger så man smälter verkligen!
Men det var jättebra iallafall, jättebra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela