Malin

En blogg om mig

091028

Publicerad 2009-10-28 12:53:17 i allmänt,

Hej Monica hej på dej monica, ja. jag lyssnar på Nic & the Family, det har blivit min nya drog. Grupptryck, Homo Sapi-Jens, Djungelvrål, Hej Monica! JAG GILLAR DET HELT ENKELT!

Annars lyser solen idag också, och jag har träningsvärk i mina vader.. Vi sprang igår, och fy det tog mer än som kändes! Men det är bra. Låg på samma tid ungefär hela tiden, hehe, och det är ju bra.
Ikväll blir det Live @ the RITZ - Max Näpel! Det ska bli sjukt kul, ska dit med Matilda och Sofie, man lär väl träffa fler när man väl är där. Men det ska bli kul, vet inte när jag ska träffa dom, men det spörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela