Malin

En blogg om mig

091021

Publicerad 2009-10-21 13:18:07 i allmänt,

Den som uppfann Spotify borde få Nobelpriset! Det är verkligen det bästa som finns, man behöver inte ha alla låtar på sin dator, utan musiken följer med till alla olika datorer man är. Och reklamen, den kan man väl se förbi? Om man uppgraderar till Premium (vilket jag aldrig tänker göra, för reklamen stör mig inte så mycket), så slipper man reklamen. Världens bästa uppfinning! Jag älskar det!

Annars idag har allt varit bra. Skolan varade från 8-12.10, så kort skoldag med tre lektioner! Gött värre. Sen ikväll är det föräldramöte, fem över halv sju ska jag träffa Matilda och Sofie vid rasthallen utanför skolan, sen går vi upp till klassrummet och möter våra andra klasskamrater! Härligt

Kommentarer

Postat av: ina

Publicerad 2009-10-23 16:04:16

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela