Malin

En blogg om mig

091018

Publicerad 2009-10-18 12:00:01 i malin tipsar,

Hej, eller godmorgon eller hejdå om ni nu vill det...

Jag och Jonna, eller mest Jonna. Sitter och spelar Super Nintendo, ENDA, jag menar verkligen ENDA, Nintendo spelkonsollen som är bra! Har haft den sen vi var jättesmå, sen 10-11 om inte mer år tillbaka, och den funkar lika bra nu som då!


DAS KONSOLL!

Det är Dixie Kong's Double Truble spel, inte det vanliga, utan ett asold! Just nu letar vi bonusar för att kunna komma vidare i den nya världen som vi hittade igår! SÅ SJUKT KUL! Vi har snart varvat det, men eftersom vi hittade en ny värld, vi visste att den skulle finnas, så är det ännu mer jobb!



Detta är det bästa spelet som finns! Så himla kul är det och we lööööööve it!


Såhär ser hela spelet ut, alla världar är där det finns flaggor, och den världen som har fyra ljusare fläckar runt sig, det är den världen vi nyss hittade! Och den är jätteknepig, men ganska så rolig. Men man behöver massa bonusmynt för att kunna ta sig till nya banor, så det är mycket jobb att behöva gå igenom ALLA banor på jakten på dessa mynt!

Det är sånthär som man SKA spela!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-07-01 12:53:46

Älskar detta spel har det själv!

Helt underbart! Jag håller med dig, super nintendo är den enda bra kosplen! Jag har Kalle Anka, rekomenderas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela