Malin

En blogg om mig

091001

Publicerad 2009-10-01 16:50:58 i allmänt,

Hejsan!
Idag är det första oktober. Ny månad. Nya tag.

Imorgon är det mârten, ska vara hos sofie halv sju-sju. Vilket innebär att jag kommer va där sex, eftersom jag aldrig har något bättre för mig. Frågan är vad jag ska ha på mig? Haha, morgondagens i-landsproblem.

Jag måste säga att jag gillade ensemblen idag! Vi hade ju med Martin, alltså det som den andra gruppen hade när vi hade sång-introduktion. Det var kul, vi trummade på benen = stora röda lår, haha, klappade händer, stampade, knäppte, sch-ade! Så kul var det, och ja. Jag gillart!

Men ja, annars hade dagen varit bra, skrattanfall på kören gillar vi! Haha, underbara toner fick man till.

Ikväll blir det Idol!
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela