Malin

En blogg om mig

091121

Publicerad 2009-11-21 10:55:35 i allmänt,

Morning.

Idag har jag sovit 12½ timma! Jag måste verkligen ha tagit in för alla timmar jag missat under förra helgen plus under veckan. Men det är man värd lite då och då tycket jag.

Klockan tolv ska jag möta matilda utanför Musikis, då ska vi till Ica och köpa något gott som melon eller gurka plus dipp, eller något i den stilen. För idag ska vi ha pluggdag! Eller vi ska skriva klart våran Idrottsuppsats (som ska vara klar nästa måndag, inte i övermorgon). Men eftersom vi ska göra ett föredrag till det, så skavi jobba effektivt som bara den idag och bli klara. Så vi kan fokusera på föredraget. Men det kommer gå galant!

Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska himma!
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela