Malin

En blogg om mig

091119

Publicerad 2009-11-19 15:57:05 i allmänt,

Hej, idag har Elisabet(h) namnsdag, det vill säga mig, mamma och en massa andra man känner!

Idag har varit en sjuhelvetes bra dag! Så roligt har jag haft, förutom matteprovet och att kafeterian var stängd när jag skulle äta lunch.. Men jaja. Roliga lektioner, mycket skratt, MASSA SÅNG! Åh, det är så himla roligt. Och jag märker hela tiden hur jag känner och tycker själv att jag blir bättre. Jag blir säkrare och det låter renare. Så kul är det när man märker förändring.

Ikväll blir det antagligen mest troligen treornas show igen. Den var riktigt bra och jag vill se grande finale! Men måste höra med Therese om hon skulle dit, för jag vill ju inte gå själv?..  Men jaja, annars får jag väl öva engelskan ÄNNU mer.. Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela