Malin

En blogg om mig

091116

Publicerad 2009-11-16 19:28:52 i allmänt,

Hej!

Idag har jag varit hos mormor och morfar! Jag och mamma tog oss en tur dit, dom fick läsa min svenska-intervju som jag gjorde med dom. Dom tyckte iallafall om den och jag ska trycka kopior till dom. Gulligt tycker jag! Hehe. Sen fick vi fika där också, inte helt fel inte.

Men något tråkigt som har hänt idag är iallafall att min kamera har gått sönder. Det suger. Såg det förut när jag tog upp kameran från väskan och tryckte på den. Skritknepigt och jag vet inte vad som har gjort det. Men vi tog en tripp till Expert och där sa dom att displayen är trasig. Attans som faen tänkte jag.
Det skulle gå på MINST 1500.. Men med tanke på hur dyr den var så är det värt det. Men hon i affären sa att man kunde få ut det på drulle-försäkringen. Så det ska vi fixa, då blir självrisken typ 1500, sen får försäkringsbolaget betala resten. Så det blir lagning för hela slanten!
Men det blir bra mycket billigare än att köpa ny, och med tanke på att den bara är 1,5 år!

Men nu lyssnar jag på Darin.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela