Malin

En blogg om mig

091109

Publicerad 2009-11-09 16:39:21 i allmänt,

Hej!

Var nära på att skriva att datumet idag är likadant framlänges som baklänges, sen insåg jag att det blev helt fel.

Idag har allt flutit på, jag och Matilda är nu ägare till ett halvårskort på simhallen. Både gym och simning blir det! Imorgon kommer första passet, simma. Vi får se hur långt det blir, men jaja. Bara skönt att träna lite! Har inte gjort det på ett tag, men det känns som att det är lättare att gå till simhallen och träna, än att hålla koll på massa tider som flyttas hit och dit hela tiden. Orkar inte med det längre. Har hållt ut i sex-sju år. Nu är det nog. Ska börja träna i hallen bara.

Ska sätta mig med GeMu'n som är tills på onsdag, okej. Jag har redan gjort läxan en gång, för jag fick gå tillbaka. Så mycket behöver jag ju inte träna. Sen vill jag göra på Svenska-bokanalysen också.

Sitter och lyssnar på Kent's nya album Röd på Spotify, jag gillar det skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela