Malin

En blogg om mig

091103

Publicerad 2009-11-03 15:58:35 i allmänt,

Hej!

Nu är jag vaccinerad. Jag, Anna och Johannes bestämde oss för att gå och ta denna sprutan. Jag som är livrädd för sprutor var ju sjukt nervös. Men sprutan kändes inget alls, det var inte farligt. Får hoppas att jag inte får några bieffekter nu på detta. De flesta som jag känner som tagis sprutan har fått frossa och feber och mår illa och är yra. Och ont i armen, men det kan man leva med.
Så nu får vi se hur jag mår ikväll och inatt, Matilda hälsade mig lycka till med natten. Man tackar och bockar.

Sen har jag varit hos tandläkaren också. Hehe.

Snart blir det mat!



JAG SAKNAR DETHÄR IDA!

Kommentarer

Postat av: idaa

Publicerad 2009-11-03 19:30:07

jaaa meeeee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela