Malin

En blogg om mig

091102

Publicerad 2009-11-02 20:29:27 i allmänt,

Hej! eller Godkväll, vad ni vill!

Idag har jag fått tillbaka ett prov och svenska-intervjun, nivet, den jag gjorde med mormor och morfar! Och jag tycker att båda sakerna gick superbra! Jag är så himla nöjd så ni anar inte. Mest nöjd med intervjun faktiskt, för jag trodde jag hade missuppfattat hela idén och allt, men det gick superbra och det var inte så mycket han kunde anmärka!
Och idrotten är jag väldigt nöjd med för att 12 av 27 hade IG i klassen. Värre än Centralklassen, och jag tyckte att den sög. Så jag är riktigt nöjd, för det verkar ju som att endel tyckte att provet var svårt. Men jaja.

Nu blir det ladda om för att skriva klart min svenska bokrescension! Ska skriva på onsdag, jag har ju nästan skrivit allt för hand. Men det har jag ju insett inte är så smart, för man kan inte gå in och bara lägga till en mening eller byta ord. Så får ta tag i detdär.

Sen blir det CSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela