Malin

En blogg om mig

sunshine in the rain

Publicerad 2009-05-07 18:54:08 i ,

åh, varför tänkte jag på BWO och då blev det den rubriken?
(jag gillar inte BWO, men de är söta!)

ja, idag har det varit en kul dag.
hade spexfoto (jag ska fixa så att ni får se vad jag hade på mig...) och det var kul, vi hade ''fri klädsel'' så det blev väldigt blandad kompott. så vi får se hur kortet blir när det kommer. jag ska bara ha katalogen, kul och se friskolan och kyrkebyns kort också.

sen efter skolan gick jag med sofie och matilda hem till sofie. där pluggade vi lite och fick goda smörgåsar av sofies mamma.
sen gick vi tillbaka till skolan för att ha möte på musiken inför skolavslutningen! det kommer bli superbra dethär ni. men det blir lite hemlis, än så länge.
och nu ska jag hitta lite låtar, eller ja. kolla runt lite sådär och grejsa! kuligt värre.

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela