Malin

En blogg om mig

STACKARS PORSLINDOCKA!

Publicerad 2009-05-13 14:30:15 i allmänt,

mm, den ramlar hela tiden.
jag skvatt jättemycket nu när jag bara hör en duns och ser dockan ramlar ner i golvet. klart man blir rädd. och inte nog med det. det flyger bitar också! inte från dockan (den klarade sig utan skador) utan ''foten'' som den står på. den gick lite sönder i kanten, annars gick det bra.
fast man blir ju lite rädd att hela dockan ska gå sönder. för jag gillar porslinsdockor. vi har ''en varsin'' här hos mamma. vi döpte dem till samma namn som vi har när vi var små. så en är mammas, en jonnas, en thereses och en min. för vi tyckte att de liknade oss själva. (kan ju säga att typ det stämmer utom mammas, mammas är mins likt.. hehe)
det är jonnas som ramlar hela tiden också för den delen.



   
1. dockan som trillar (jonnas)
2. min
3. mammas
4. thereses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela