Malin

En blogg om mig

spexfoto

Publicerad 2009-05-06 21:18:04 i ,

hihihihihi, imorgon har vi spexfoto/avslutningsfoto med klassen.
vi ville ju ha ett tema, men när vi röstade blev det ''fri klädsel'' och det kan ju bli hur det blir. och det är nog vad det kommer bli också, för jag ska ha en gul klänning och tiara, några kommer väl vara arbetare eller möjligtvis raggare (skräll, när våran klass kallas raggarklassen!) och turister och allt möjligt kommer vi ha.
men det blir kul ändå. bengt ska vara med, han ska ha klasströjan och ha keps och luvan över! haha, bäst lärare iallafall.
nu ser jag på efterlyst, eller ''kollar'' mer på det.
och jag har pluggat, nästan klar med engelskan och gjort so, vilket påminner mig om att jag måste ta endel blindkartor imorgon, mina tog slut nu.. men jag får kolla på en som jag fyllt i, man kan lära sig av det med.!

ska vara på skolan halv nio imorgon, då ska vi ta på oss kläder och sådär inför kortet!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela