Malin

En blogg om mig

skakar

Publicerad 2009-05-04 19:59:10 i ,

uschdå, jag sitter här och skakar. inte av att jag fryser, utan jag vet inte varför faktiskt... måste vara av träningen.
där jag dessutom sträckte vaden... gjorde ont som bara den och den var stenhård även när jag slappnade av. som tur var, var det i slutet av träningen, så jag hann göra allt.
sprang idag. härligt. har inte gjort det på ett tag. det var jag, ida, malin, sandra och en ny malin från årjäng. hon hade tränat med den yngre gruppen, men hon kanske ska börja i våran. kulkul!
jag skadade mig på en spik till min spiksko också, det gjorde ong och det blödde. men jag tog det som en man (ojoj, vilken man jag var..)

söndagsparty igår var bäst, som vanligt! alla måste se på det, för filip och fredrik är bäääst!
igår hade de två små svartbjörnsungar och ett lejonbarn i studion, underbart!

det blir ingen veckoplanering, då jag inte orkar göra en. PUSS PÅ MIG...

21.00 CSI, jag älskar det.
innan det ska jag nu göra lite på min engelskauppsats. skriver om Nelson Mandela. jag gillar det.
måste bli klar med det snart. ska vara inne på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela