Malin

En blogg om mig

rent hus

Publicerad 2009-05-20 20:51:56 i ,

så äckligt tycker jag att det är. massa damm, massa bakterier, massa lort, massa saker överallt! jag gillar det inte, hoppas aldrig att jag råkar ut för något sånt. tycker det är hemskt.

har varit och hjälpt till med småbarnsträningen! sjukt kul, men rätt jobbigt, alla vill vara först, de lyssnar inte osv. jag hade hand om en spjutstation, det var kul och jag tror att barnen tyckte det också. de kastade hela tiden iallafall och sa inte att de var trötta och dylikt. så det var bra.
sen var jag med och sprang stafett med några också, för de var en mindre. det var också väldigt kul.
jag kunde inte träna innan heller. kan knappt andas ur näsan, så tätt är den. ganska så jobbigt då man knappt kan röra sig utan att bli anfådd och få dåligt med luft. men jaja, jag överlever.

idrottsprovet idag tror jag gick rätt så bra. svarade på allt och tror det mesta var rätt. en fråga som jag var lite osäker på. men det går allt.

grey's anatomy om 9 minuter! kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela