Malin

En blogg om mig

promenad.

Publicerad 2009-05-11 20:18:19 i ,

det var mycket skönt. jag började gå runt tjugo i sju, var hemma tjugo över. på ett ungefär. gick ut till donken/meckan, där jag senare fick ett sms ifrån cissi ''jag ser dig'' då satt hon med bella + en massa andra söta barn och hade fettodag (jag hade tidigare, innan jag gick, frågat om bella ville med mig ut och springa. när hon inte kunde så tog jag en promenad istället) och det måste ha sett lite kul ut, att jag gick istället för att springa.
sen vidare mot stallet, upp förbi vik, volvo, parkgatan, nedförbacken uppför backen och hemma. det tog runt 40 minuter, med tre stopp, två för pulsen ett för att prata med gunilla som var ute med hundrarna.

jag gjorde detta för att vi har träningsvecka i skolan där vi ska träna minst 30minuter varje dag. egentligen skulle jag göra två pass imorgon, men jag fick sånt dåligt samvete så jag tog mig en promenad idag också. även fast det inte är den jag kommer skriva upp.
men jag kände ändå att jag behövde ut och röra på mig, och det var mycket skönt! ångrar det inte en sekund.

bara att gå ute i solen och få endorfiner så att jag blir hur glad som helst är livet!
tog inte med mig kameran, vilket jag ångrar lite nu. för det var verkligen hur fint som helst!


bilden är lite sne, men jag gillar den.
tagen i tömte, hos pappa, stället jag älskar mest på hela jorden!
det är sjukt fint där och jag vill aldrig flytta därifrån, eller jag vill kunna åka dit när jag vill.
jag ska dit till helgen, då hoppas vi på mycket ifnt väder så det bllir många fina kort! (och löpturer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela