Malin

En blogg om mig

plugg - kemi

Publicerad 2009-05-24 17:54:29 i ,

jobbigt, sista provet för nian på tisdag. och det är i kemi, om våran miljö typ! jobbigt, men samtidigt skönt att det är sista provet! i löööööve it! och jag tror inte det är världens svåraste heller, för man kan endel om miljön, utan att läsa så mycket om det. eftersom det är på nyheter hela tiden, alla pratar om det osv. men dethär ska nog gå bra.
för en gångs skull är jag faktiskt positiv till ett prov som inte är tyska! mohaha.

men nu ska jag jobba lite. ska sitta i timman innan gossip girl nu och skriva resten! om jag är klar innan en timma har gått, går jag till datorn för att jobba på specialarbetet! funni värre! massa plugg

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela