Malin

En blogg om mig

mycket vackert

Publicerad 2009-05-09 12:46:00 i allmänt,

mm, vi gillar vårvädret idag! soligt som bara den.

kanske ska till ida ikväll, måste prata med henne om det. får skicka lite smsssssssssssssssssssss, ska börja med ''tänk bajs..'' som vanligt.

annars idag tänkte jag slappa, också som vanligt. men det gillar vi. ska väl göra mitt träningsschema för nästa vecka som vi skulle ha.
blir friidrott någon dag, ute i skogen, styrka, raskpromenad och sådär. men det blir nog bra det sörru.
sen ska jag komma på ett ämne som jag kan skriva ett specialarbete om. jag tänkte innefatta något so-ämne, och allt lämnas in i svenskan. men jag ska fråga bengt om jag måste rädda upp något betyg eller om det inte behövs. hihi

nej, nu borde jag duscha, mamma och jonna är på granngården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela