Malin

En blogg om mig

ledig!

Publicerad 2009-05-12 09:37:53 i allmänt,

så skönt att vara ledig idag! jag älskar det. även om jag vaknade tjugo över sju för att mamma ringde sin chef och sa att hon hade försovit sig! mohaha. sen vaknade jag tjugo över åtta, när mamma gick, sen gick jag upp kvart i nio. jag kunde inte somna om igen då.

men idag ska jag ut och springa någon gång. innan mamma kommer hem blir det nog.
sen ska jag träna någon gång också. jag måste höra mig med ida när hon ska dit idag.
sen ska jag läsa kemi, inte kul. men jag måste, då vi har nationelltprov i det imorgon. två och en halv timma, sen slutar jag den skoldagen också! guttans värre äre iallafall!sen ska jag göra två specialarbeten, ett i kemi och ett i svenska! i kemin skriver jag om vattenföroreningar, och i svenskan om ätstörningar med fördjupning på anorexia och bulimi.

nu ska nog jag äta frukost tror jag. hihi


liseberg ifjol, tror att vi skulle åka slänggungan!
överst: kriss och nils
underst: ida och elin
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela