Malin

En blogg om mig

klänningen!

Publicerad 2009-05-19 20:36:32 i ,

åh, det var min skolavslutningsklänning som kom från H&M! den var sjukt snygg, bara lite slapp i urringningen, men det går nog bra ändå! (mest slapp när man böjer sig ner och alla kan kolla in.. hehe) men jag ska lägga ut bild när jag orkar, vilket inte lär bli så snart. moaha, men jag gillar den och färgerna passade sjukt bra. gillade den väldigt mycket
men nu blev det såhär, att mina bruna skor passade inte, så jag måste hitta ett par andra. mend et finns väl på fn eller så åker jag väl till karlstad eller charlottenberg eller något i den stilen! det fixar sig med skor. minsta probelemet jag har iallafall!

mamma förhörde mig på idrotten, prov imorgon, och jag kunde det! så sjukt glad för jag måste få bra på provet för att behålla mitt betyg (jag kan aldrig höja mig i idrott..)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-19 21:12:04

JAPP! lätt att jag ska :) vi åker från torsby tjugo över fyra....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela