Malin

En blogg om mig

jonna...

Publicerad 2009-05-22 19:56:55 i allmänt,

..färgade mitt hår förut! det var någon blondare färg, eftersom jag vill ha ljusare hår (dock inte blont, men om jag inte köper blond färg blir det inte ljusare). och det blev bra, bara att det var lite kul faktiskt. för vi färgade, och när jag hade tävttat ur det och torkat det, så var utväxten fortfarande kvar... haha, men då tänkte vi att istället för att gå ner för att köpa ny mörkare färg (utväxten var mörk..) så tänkte vi ta av färgen som fanns kvar och lägga på utväxten.
sagt och gjort, vi kletade i och väntade. vi förberedde oss på att gå ner till affären och köpa nytt. men när jag hade torkat det, så syntes inte utväxten och mitt andra hår hade inte blivit ännu ljusare av andra omgången färg! så det blev lyckat tillslut och jag behövde inte lägga ut mer pengar på färg!

nu ska jag ta kladdkaka och se vidare på postkodsmillionären!
hade!


en hoppaden syster som färgade mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela