Malin

En blogg om mig

it's raining

Publicerad 2009-05-08 15:37:05 i ,

usch, vilket dretväder det är. regnar och blåser och allmänt grått. inte kul

provet idag gick nog bra. det kändes jättebra och jag kunde blindkartan/orna. tyskan gick också bra, tror jag kunde de flesta orden iallafall.
sen hade vi en timmas hål, då var jag emd bella. vi köpte choklad och sen till biblan och sen drog vi runt på stan. jag måste nog nästan köpa dedär skorna på fn, för jag äääääälskar dem! sen har jag hittat ett par snygga klacskor med, men de är så lika mina bruna. och jag har inte råd att köpa nya skor. så det får vänta.
det var något jag skulle skriva om skolan, men jag minns inte.
ELLER JO! jag minns nu.
på engelskan, så behövde vi läsa upp våra uppsatser. så jobbigt. jag som hatar att stå inför klassen och prata. men det gick nog bra, jag läste inte allt som stod, det skulle ju ta år och dar ju. så det gjorde jag inte. men läste upp endel iallafall..

sen kommer jonna. hon skulle hjälpa till på en tävling som de skulle ha där hon praoar. så mamma skulle hämta henne i forshaga runt halv nio tror jag. så blir jag ensam! guttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela