Malin

En blogg om mig

idrott, kemi...

Publicerad 2009-05-10 16:46:02 i ,

mm, ska fixa lite med det nu.
idrott ska vi göra ett träningsschema för veckan. vi ska träna minst en timma (ungefär) varje dag mån-fred. så ska vi skriva vad vi ska göra, hur länge, vad det är bra för, och sådär. sen två gånger under passet ska vi ta puls, den ska ligga runt 140-160, om jag inte tar fel. så det blir väl friidrott, styrka, promenad och springa för min del. lite av varje sådär. det jobbigaste kommer vara att jag inte orkar göra schemat. träningen kommer funka för mig.
och sen i kemin ska jag läsa lite, vi har nationelltprov i det på onsdag. så jag måste läsa lite så att jag kan endel iallafall. men det kommer nog gå bra, det brukar göra det. hihi.

vädret idag har varit väldigt mysko! ena stunden har det varit fullt solsken, andra har det ösregnat, sen blir det sol igen! så knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela