Malin

En blogg om mig

hemma.

Publicerad 2009-05-29 18:52:53 i ,

nu har jag kommit hem. ska börja skriva på svenskan snart också!
det blev ett par skor och ett par örhängen i charlottenberg! älskar skorna, blev kär så fort jag fick dem på foten! var lite skeptisk till en början när jag såg den, då jag inte gillar mina fötter och vill ha dem så osynliga som möjligt. men när jag fick skorna på foten blev jag kär. skulle verkligen ha dessa skor! så jag köpte och är väldigt nöjd!
örhängena gillar jag också, de kostade bara 10(!)kr, hade kostat 50! och det var också ett bra köp enligt mig!


de sitter jätteskönt på foten och klacken är 9cm


örhängena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela