Malin

En blogg om mig

hejsna!

Publicerad 2009-05-06 15:17:30 i ,

idag har varit bra, förutom min huvudvärk som kom när vi satt och stekte i solen.
började nio med idrott. vi hade kondition, och jag kunde inte springa den sista 400metern, då jag sträckte min vad i må¨ndags och det gör ont än.. kunde knappt gå efteråt... jobbigt, men jag överlever.
sen efter so:n satt vi i solen och stekte med varsin glass! mycket gott vare.
fick reda på biologin också, det gick jättebra och tomas sa att det fanns en risk (som han uttryckte det) att han höjer mig!!! glatt besked iallafall.

ska plugga idag, so, skriva på engelskan, göra engelska-lappen, träna tyska-glosorna. jobbigt, men sant. sen hinner jag typ inget mer idag. det blir väl tv och sitta här och sådär. men det duger. hehe

imorgon har vi spexkort! jag ska ha en gul klänning, hudfärgade strumpbyxor (jag kommer inte på vad de heter just nu..), mina klckaskor och en neonrosa tiara. mohaha, snyggaste.


okej, det är en suddig bild, jag vet. men här är klänningen


här ser man tiaran lite, iallafall..


skorna, i like them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela