Malin

En blogg om mig

haha, ont i benen.

Publicerad 2009-05-14 17:30:33 i ,

mm, jag och sofie var ute och gick förut. det var inte sådär jobbigt, men ändå känner jag lite värk i benan alltid! inte så kul, men det får jag leva med.

har fått showbilderna idag. jag har kollat igenom alla och jag måste säga en sak. alla är sjukt snygga och jag var med på massa bilder, våldgästade massa kort och drog sexiga poser! JAG GILLAR DOM! jag kommer såklart spara massa bilder och lägga ut på bilddagboken (elefanter heter jag där, men ni måste vara inloggade..)
såklart.

nu ska jag plugga tyska (prov imorgon) och äta choklad, mamma har köpt. söt!
imorgon är det möte inför skolavslutningen också! KUL!


therese, jonna och jag när vi var små

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela