Malin

En blogg om mig

friidrotten

Publicerad 2009-05-13 19:53:52 i ,

det måste verkligen ha varit över tvåhundra barn + föräldrar där idag! det var sjukt mycket och det är alltid lika kul.
jag stod vid kast med liten boll och hjälpte till. jobbigt att kasta tillbaka och springa efter bollar och säga åt alla barn att stå i leden och backa och allt. men verkligen värt det, för alla var jätteduktiga och sådär. sen fick vi kôrv också! aldrig fel med det.

nu ska jag läsa tyska, prov på fredag.
sen ska jag göra på svenska arbetet och kemi arbetet. jobbigt, men sant. måste bli klar med det, för till helgen går det inte då jag är hos pappa. såatte. det får bli idag och imorgon och fredag och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela