Malin

En blogg om mig

090528

Publicerad 2009-05-28 15:57:13 i ,

tråkigt väder, ingen sol, massa moln på himlen, fast det är uppehåll och det gillar vi!

skolan idag var rätt kul. hade teknik, vi gör ju en friggebod i miniatyr. vi har skala 1:20, och det fick inte vara större än 15kvm i verkligheten, våran är 3x5 på riktigt. men sen har vi gjort alla mått i skala. vi inrede och möblerar, har tapeter och ska göra en skorsten! kul är det iallafall.
sen har det varit kör, också kul. ska köra stämman på nu grönskar det, inte för att jag gillar att sjunga mörkt, utan jag gillar stämman! mohaha.
jag har skrivit lite på mitt arbete, gjort vykortet i tyskan, och lite sådär

nu har jag och mamma varit och handlat. och nu skriver jag uppsatsen i svenskan, eller specialarbete är det mer. men ändå. jag skriver om ätstörningar och kommer rikta in mig på anorexia och bulimi. jag tycker att det är sjukt intressant och jag gillar att skriva!

nej, nu får jag återgå till arbetet
(louise, bild-inlägget kommer senare, jag lovar! fast du får en bild nu så länge!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela