Malin

En blogg om mig

090527

Publicerad 2009-05-27 15:25:07 i ,

det blåser jättemycket ute! man blåser nästan bort och man får en massa hår i ögonen och ser ingenting och allt är allmänt jobbigt när det blåser!

(det ringde precis, men jag svarade inte)

skolan idag var rätt lugn. hade musik, sen kör, sen matte, sen hål i typ över tre timmar. sen en biologilektion på en halvtimma! yes vilken skön dag!
jag var med ida på hålet, vi var här hemma hos mig. vi åt mat och sen spelade vi kort. spelade hej knekt, sjuan, finns i sjön, skitgubben, knack, ägget (har jag glömt något) och ja, vi spelade finns i sjön på TVÅ personer. det var jättekul, för vi gjorde ljud också! då blev det mycket roligare.
sen på biologin var vi väldigt övertrötta! vi kastade sudd, jag skulle försöka träffa idas mun med en liten suddbit, TROR NI INTE ATT JAG TRÄFFADE OCKSÅ!?! bäst är jag iallafall! vi hade vikarie, hon kollade väldigt mycket på oss. MEN VI GJORDE FRÅGORNA IALLAFALL! vi var nog de enda typ som gjorde dem. men vi skrev ''kan jag'' på endel också. men sen sa vi ju till henne vad svaret var, och då godkände hon det! MOAHAHA!

annars idag ska jag slappa, ida ska träna små-små-SMÅ-barnen! hihi, jag har ingen mer sån träning förrens i augusti. så det är lugna puckar nu iallafall!

nu ska jag läsa bloggar + gå in på facebook.
pösssss


gammal bild, från när jag var hos ida en gång och vi åt hamburgare. efter det la vi i massa saker i mitt glas! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela