Malin

En blogg om mig

090526

Publicerad 2009-05-26 17:31:31 i ,

hihi, matilda var sötast idag på hemkunskapen. (läs mer på elefanter @ bilddagboken) orkar inte dra det en gång till.

men ja, skola då. hade sista provet för nian! så skönt att ha det överstökat. jag skrev nog fel lite här och där, men det går nog bra ändå.
fick även tillbaka läsförståelsen på tyskan, men den var skitsvår och det gick jättedåligt! men vi skulle få göra den som åttan hade haft, och flera också. men det kommer inte räknas som något. på fredag ska vi göra ''oförberedd'' skrivövning. ska typ skriva ett brev/vykort till astrid om någonting. det ska bli kul faktiskt. få visa mitt ordförråd. mohaha

sen hade vi rep idag också. det gick jättebra! det börjar likna något nu iallafall och vi kommer lätt få ihop det till skolavslutningen. fast, det kommer se sjukt kul ut med skolavslutningsklänningarna och nr vi spelar instrument och beter oss alldeles flummig! men vi gillar och man får bjuda på sig.

nej, nu ska jag kanske göra mer på kemi-arbetet? måste ge det till christer nästa vecka. eller så fort jag kan få det utskrivet. hmm.
sen måste jag göra svenka-arbetet också
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela