Malin

En blogg om mig

090525

Publicerad 2009-05-25 17:09:43 i ,

okej, skolan idag var okej. ska inte säga så mycket om den förutom att datorerna hade pajat, så jag kunde inte skriva ut mitt kemi-arbete! men han får det nästa vecka, hinner inte innan dess!

sen övade vi för skolavslutningen! kulkul! jag ska då spela gitarr och det kommer gå åt helvete, haha. men jag får ävl göra det bästa av saken. jag spelar lite nu innan jag ska plugga inför det sista provet på central! nämligen kemi-provet om miljö! men det var som solvej sa, att man kan endel om miljön, även utan att plugga. man hör något om det varje dag. så man har lite i bagaget! mohaha

nej, ha en fortsatt fin dag och jag hoppas att vädret är lika fint hos er som hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela