Malin

En blogg om mig

090524

Publicerad 2009-05-24 10:47:28 i allmänt,



ser ut att bli tråkigt väder idag. och det gillas inte. även fast jag måste plugga massa, innan sex ska jag vara klar. för det är väl då allt bra börjar på tv:n, och det vill jag inte missa. så jag får väl sätta igång med pluggandet snart. så jag hinner, menar jag. hihi

igår satt jag och jonna och kollade på dyra hus på lidingö. sjukt kul och jag sa att husen kostade 17tusen istället för miljoner. det skrattade vi åt (märk väl att klockan var halv ett-ett). sen kollade vi på fina hästar också, gulligt!
jag har kollat på hus idag också, haha dyra i danderyd blev det. haha, jag älskar att kolla på dyra hus. för de är sjukt fina!

nej, nu ska jag göra något vettigare (lycka till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela