Malin

En blogg om mig

090523

Publicerad 2009-05-23 10:11:14 i allmänt,

godmorgon

JÖSSEFRÖJDA!
ska ner på stan med bella sen, först ska vi kolla på skor, sen ska vi se kröningen vid tre. vi hoppas såklart på att matilda vinner! hon ska ha en snygg kjol. hög i midjan och lång ner till fötterna! det gillar vi. sen en stråhatt och en vit blus! hihi, snyggt kommer det nog vara.
HEJA MATILDA!

annars idag ska jag plugga. har kemi-prov på tisdag, vilket jag tillochmed tror är vårat sista prov i nian! sjukt skönt. sen måste jag skriva på två uppsatser, men kemin i första hand, ska vara inne på tisdag. som tur är, så har jag gjort endel på det och har inte jättemycket kvar. ska fixa en framsida och skriva mer på innehållet, så det går nog bra!
sen fixar jag svenskan lite under dagen också. om jag hinner eller orkar. den ska ju inte vara inne förrens nästa vecka, veckan 23 med andra ord. så jag har lite tid på mig!

nu ska jag äta frukost, eller snart.!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela