Malin

En blogg om mig

090522 - grillkvällen

Publicerad 2009-05-22 14:29:29 i ,

det var så himla kul! skrattade så jag fick värk i magen, ramla ner från sängen, skicka massa kul sms! underbart.
åkte kvart i fyra för att hämta upp ida, sofie och bella. sen åkte vi ut mot buschen! där väntade matilda, louise kom inte långt efter. sen kom tilda och alex på sona mopeder och vi började grilla ganska snart. gjorde i ordning spett och kött och allt vi skulle ha.
efter maten kom godiset ut, och vi grillade bilar, marsmallows, gott och blandat, dumle, nappar och allt man hittade i våra påsar, på ett ungefär.
sen körde vi toalettkull! roligt som as, tills jag blev den enda kvar, men vi klarade oss, såklart. vi är ju bäst! sen skrev vi lappar och la i en kopp. det var frågor, man drog en, sen skulle alla svara på den ärligt. typiskt oss att komma på något sånt. hihi.
sen var vi vid vattnet, bella, tilda, alex och louise doppade sig. vi andra stod och skrattade ch tog kort och allt. hihi. sen har vi pratat massa.
när vi skulle sova låg och mellan louise och tilda. de bråkade över mig och buttade mig hit och dit. men haha,. det var kul. somnade efter två någon gång.

sen vaknade vi vad tio, de flesta. gick upp efter elva och åt frukost. sen städade vi och packade och sådär.

har hunnit vara och handlat med mamma och jonna nu när jag kom hem. äter päronsplitt nu, gott!



snyggt kan det bli när man tar färgpennor och sätter sig och målar något som jonna säger till mig. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela