Malin

En blogg om mig

090521

Publicerad 2009-05-21 12:41:19 i ,

inte varje dag james blunt rullar på våran dator. idag för att mamma städar och jonna vägrade dansband!

ska ut till bushen idag! till bålgård för att vara mer konkret. vi flickor ska vara där och grilla, sola (om solen tittar fram), bada (om det inte är alltför kallt och vi vågar), och prata massa! det ska bli sjukt kul och det kommer säkert massa bilder. vilket påminner mig om att jag måste ta död på mitt kamerabatteri, lägga över alla bilder in på datorn och sånt.
detta kommer lätt vara en av de bättre dagarna i mitt liv. eller, dagarna, ska sova över där också! sjukt kul
ska åka runt fyra.

innan dess måste jag duscha, fixa mig, städa mitt rum, packa, fixa kameran. åh, orkar inte. hehe


jag och gabriella under centralshow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela