Malin

En blogg om mig

090513

Publicerad 2009-05-13 11:53:39 i ,

hade nationellt i kemi idag. och det gick verkligen uruselt!
man skulle beskriva hur man skulle genomföra en labb, gick den inte igenom så fick man en förberedd lapp. (labbas ska det göras nästa vecka tror jag.) och jag kommer nog få en förberedd. för jag kom verkligen inte på hur jag skulle göra, och jag kunde inte lista ut något smart heller. så det gick åt helvete. men jaja, jag kan få G när labben väl gäller bara. det är allt.
sen frågorna gick också piss, tror man skulle ha 10 vita prickar. hmm, vi får väl se hur många jag får.. usch, hoppas inte dethär påverkar mitt betyg allt för mycket! för jag behöver alla poäng jag kan knapra ihop.

annars idag är det småbarnsträningens första gång! kul ska det bli, men rätt jobbigt. det kommer komma en miljard barn ungefär (det känns så iallafall när man väl är där) och det är jobbigt. men kul också. jag ska vara på kast, visa lite där. EHM... undrar hur det kommer gå. men jag får väl ta allt med en klckspark.
annars sitter jag och pluggar tyska nu, prov på fredag.


dessa skor köpte jag igår
använde dem idag och jag måste säga att de var väldigt sköna att gå i, även fast jag inte hade gått in dem eller något. underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela