Malin

En blogg om mig

white wall

Publicerad 2009-03-04 19:37:49 i ,

ännu en mando-låt som överskrift/rubrik. inte konstigt alls

repet idag gick bra. det var första gången som ida fick spela på basen och det gick riktigt bra! dilnia var ju inte där så vi hade ingen sångerska. men jag och matilda agerade det. och det funkade. sen vet jag inte hur vi gör med gången, för det låter förjävligt. men jaja, vi får hoppas på att vi fixar det tills audition vecka 13.

var på affären med mamma förut för att köpa mig något att ha med imorgon när det är min barney-dag. det blev en loka och choklad. varför är jag inte förvånad?

till helgen blir det massa spelande på pianot + gitarren. den får bli med till pappa för första gången. sen blir det dansrep inför showen och massa! trevlans värre!

vi har bestämt hur showtröjorna ska se ut. synd att ingen får veta det!

Kommentarer

Postat av: Claudia

Publicerad 2009-03-04 21:09:41

jaa vafan nu har jag också en punkt :( haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela