Malin

En blogg om mig

veckoplaneringeeeeeeen

Publicerad 2009-03-29 16:33:02 i ,

ja, eftersom vi skulle ha allt på oss idag, alla kläder, smink, håret så har jag massa smink och jag trivs inte med det. jag kommer nog lägga upp bild på det för ja. det är kul. men jag trivs inte med mycket smink. till vardags har jag oftast bara foundation, annars kan det bli lite mascara, om jag orkar.

men söndag innebär veckoplaneringen. jag har inte mer än vanligt inplanerat.
måndag: skolan, sen plugg plugg plugg! göra tyska glosorna på skolan i guess.?
tisdag: skolan, sen blir det plugg och utvecklingssamtal. kemi-prov
onsdag: skolan, rep, plugg. haha, roliga dagar framför mig..
torsdag: skolan, barney! teknik-prov.
fredag: skolan, SLAPPAAAAAAAA! vila ordentligt. träna kanske? hehe
lördag: FIXA DEKOR OCH ALLA INSTRUMENT PÅ RITZ! här börjar det brännas show!
söndag: GENREP PÅ RITZ, ALLA NUMMER! fasen, bara en dag kvar till showen börjar på allvar!

nu drar snart showen igång. på lördag börjas det med allt! jag längtar snart ihjäl mig (det är därför ni får en showbild här under.. hehe) och jag kan inte fatta att detta är sista showen för mig! visst, det kanske kommer fler tillfällen till show, men aldrig med samma lärare och så. kommer sakna just centralshow oerhört mycket. kommer grina ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela