Malin

En blogg om mig

trött

Publicerad 2009-03-11 21:42:04 i allmänt,

jag är så sjukt trött, men ändå går jag inte och lägger mig. varför?
jo, för jag kan inte. klockan är inte mycket och jag måste läsa lite tyska innan jag lägger mig. har prov på fredag och jag vill verkligen ha bra på det!

imorgon är det barney-dagen. guttans, jag har en ramlösa på lager som får bli med mig på skolan! sen blir det massa rep och fixning! härligt värre. jag älskar det!

och en enkel liten fråga till mina läsare (typ, tre per. men ändå)
vad gör min blogg intressant? vad får er att läsa? (jonna behöver inte svara då svaret bli ''du är min syster'' ehe)


favorittröjan, mörkgrå polojumper. jag älskar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela