Malin

En blogg om mig

tröjan beställd!

Publicerad 2009-03-18 16:19:13 i allmänt,

c-show tröjan ärbeställd nu iallafall! storlek M, för jag vill ha den lite större! trevligt trevligt. men jaja, jag får ju en styrelsetröja också! och inga moneys betalda! perfekt, får något för allt slit iallafall. men det är trevligt. dom kommer vara übersnygga också! men jag ska inte berätta, och ni får bild om tre veckor då det är SHOOOOOOW! älskart

solen skiner som bara den idag också! härligt väder! men hinner knappt ut idag. då jag ska repa och sen måste jag göra ritningen på mitt rum.

repa med funky town också! GYTTANS! gillart. vi ska sätta låten idag. jag får inte glömma min kazoo, om jag hittar den vill säga.. får tvätta den lite med, matilda vill kanske inte ha malin basilusker! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela