Malin

En blogg om mig

tränat idag nudå!

Publicerad 2009-03-18 20:33:24 i ,

ja, härligt vare. vi gjorde en massa nya övningar och det gick jättebra och det var hur härligt som helst att träna igen! och det gick bra också! älskar att träna, blir så glad. ska försöka komma dit varje onsdag nu. hinner knappt pga show, läxor etc. men nu ska det bli ändring på det!
vi gjorde koordinationsövningar för det mesta. och ni vet hur min koordinatin är. inte på topp alltid. jag faialade tillochmed på bakåtkullerbyttorna! men framåt går det jättebra!

men nu ska jag sätta mig framför ett rutat papper och måla mitt rum in någon skala. som jag inte har bestämt än. men jag kommer väl på någon snygg skala. hoppas jag.

hejdå, ni får mer imorgon.
(följ gärna min blogg med bloglovin')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela